
The Black Vault
The Black Vault is the largest online Freedom of Information Act (FOIA)
document clearinghouse in the world.  The research efforts here are
responsible for the declassification of hundreds of thousands of pages

released by the U.S. Government & Military.

Discover the Truth at: http://www.theblackvault.com

This document is made available through the declassification efforts 
and research of John Greenewald, Jr., creator of: 

http://www.theblackvault.com


NATIONAL SECURITY AGENCY 
FORT GEORGE G. MEADE. MARYLAND 20755-6000 

FOIA Case: 104979A 
10 December 2018 

JOHN GREENEWALD 
27305 W LIVE OAK ROAD 
SUITE #1203 
CASTAIC CA 91384 

Dear Mr. Greenewald: 

This responds to your Freedom of Information Act (FOIA) request of 
19 August 2018, for Intellipedia pages on "Bilderberg". As stated in our initial 
response to you dated 23 August 2018, your request was assigned Case 
Number 104979. For purposes of this request and based on the information 
you provided in your letter, you are considered an "all other" requester. As 
such, you are allowed 2 hours of search and the duplication of 100 pages at no 
cost. There are no assessable fees for this request. Your request has been 
processed under the provisions of the FOIA. 

For your information, NSA provides a service of common concern for the 
Intelligence Community (IC) by serving as the executive agent for Intelink. As 
such, NSA provides technical services that enable users to access and share 
information with peers and stakeholders across the IC and DoD. Intellipedia 
pages are living documents that may be originated by any user organization, 
and any user organization may contribute to or edit pages after their 
origination. Intellipedia pages should not be considered the final, coordinated 
position of the IC on any particular subject. The views and opinions of authors 
do not necessarily state or reflect those of the U.S. Government. 

We conducted a search across all three levels of Intellipedia and located 
documents that are responsive to your request. Some of the documents are 
enclosed. Certain information, however, has been deleted from the documents. 

This Agency is authorized by statute to protect certain information 
concerning its activities (in this case, internal URLs), as well as the names of its 
employees. Such information is exempt from disclosure pursuant to the third 
exemption of the FOIA, which provides for the withholding of information 
specifically protected from disclosure by statute. The specific statute 
applicable in this case is Section 6, Public Law 86-36 (50 U.S. Code 3605). We 



ll 'UIA Case: lU4'.:::1/'.:::1A 

have determined that such information exists in this record, and we have 
excised it accordingly. 

In addition, personal information regarding individuals has been deleted 
from the enclosure in accordance with 5 U.S.C. 552 (b)(6). This exemption 
protects from disclosure information that would constitute a clearly 
unwarranted invasion of personal privacy. In balancing the public interest for 
the information you requested against the privacy interests involved, we have 
determined that the privacy interests sufficiently satisfy the requirements for 
the application of the (b)(6) exemption. 

Since these deletions may be construed as a partial denial of your 
request, you are hereby advised of this Agency's appeal procedures. If you 
decide to appeal, you should do so in the manner outlined below. 

• 	 The appeal must be in sent via U.S. postal mail, fax, or electronic 

delivery (e-mail) and addressed to: 


NSA FOIAjPA Appeal Authority (P132) 

National Security Agency 

9800 Savage Road STE 6932 

Fort George G. Meade, MD 20755-6932 


The facsimile number is (443)479-3612. 

The appropriate email address to submit an appeal is FOIARSC@nsa.gov. 


• 	 It must be postmarked or delivered electronically no later than 90 
calendar days from the date of this letter. Decisions appealed after 90 
days will not be addressed. 

• 	 Please include the case number provided above. 
• 	 Please describe with sufficient detail why you believe the denial was 

unwarranted. 
• 	 NSA will endeavor to respond within 20 working days of receiving your 

appeal, absent any unusual circumstances. 

For further assistance and to discuss any aspect of your request, you 
may contact our FOIA Public Liaison at foialo@nsa.gov. You may also contact 
the Office of Government Information Services (OGIS) at the National Archives 
and Records Administration to inquire about the FOIA mediation services they 
offer. OGIS contact information is: Office of Information Services, National 
Archives and Records Administration, 8601 Adelphi Road-OGIS, College Park, 
MD 20740-6001; e-mail: ogiS@nara.gov; main: 202-741-5770; toll free: 1-877­
684-6448; or fax: 202-741-5769. 

Please be advised that records responsive to your request include 
material containing other government agencies' information. Because we are 

mailto:ogiS@nara.gov
mailto:foialo@nsa.gov
mailto:FOIARSC@nsa.gov


unable to make determinations as to the releasability of the other agencies' 
information, the subject material has been referred to the appropriate agencies 
for review and direct response to you. 

Sincerely, 

f~7 1v 
~ 

JOHN R. CHAPMAN 
Chief, FOIA/PA Office 

NSA Initial Denial Authority 

Ends: 
a/s 



furkish Islamic Television - Intellipedia 
r-----,- - - ­- -I1 (b) (3) -Po L. 86 -3 6 1 ........______________________.....J 


Doc ID: 6643449 

. . (U) Turkish Islamic Television 

UNCLASSIFIED 
From Intellipedia 

(U) This page or file appears to be abandoned. It has not been 
edited since January 25 , 2008. Please help with completing or 
updating the page if it has intelligence value 

(U) See Intellipedia:Abandoned pages for more information about pages 

with this banner. 

(U) See the discussion page for more information about the status of this 
page. 

Turkey has t ee slamlc televlSlon stations--stafions with s to Is amlc mstitutions III Turkey Portal that carry programming apparently designed to appeal to a conservative Islamic 
audience. Kanal 7, Samanyolu, and Mesaj have links with Islamic newspapers, which 
are evident in the television appearances of columnists from the papers -- Yeni Safak 
commentators on Kanal 7, Zaman colunmists on Samanyolu, and Yeni Mesaj analysts on Mesaj . According to 

the left-wing website www.solmeclis.net.KanaI7iscontrolledbyYimpasHolding.anislamic company.[I] 
Samanyolu is owned by Samanyolu Yayincilik Hizmetleri A.S ., which is alleged to have close ties with the 
Fethullah Gulen community, and Feza Yayincilik, which publishes the daily, Zaman, and Aksiyon magazine. 

Samanyolu and Zaman occasionally carry Fethullah Gulen's sermons and articles. [2] Mesaj TV is reportedly 
owned or controlled by Haydar Bas, leader of the Independent Turkey Party (BTP) and the Kadiri sect, 

according to www.medyaline.comlhaberIer. which includes detailed information about Bas's background.13] 

Kanal 7, Samanyolu, and Mesaj each carry a number of programs focusing on moral and religious issues . 
Unlike non-Islamic TV stations, they do not broadcast reality game shows or programs about celebrities , and 
they avoid comments and scenes that could disturb conservative audiences. 

Contents 

• 1 KANAL 7 TV 
• 1.1 Programming 
• 1.2 Religious programs 
• 1.3 Entertainment 

• 2 Samanyolu (STV) 
• 2.1 Programming 
• 2.2 Religious Programs 
• 2.3 Entertainment & Other Programming 

• 3 Mesaj TV 
• 3.1 Programming 
• 3.2 Religious P {rograms 
• 3.3 Entertainment 

• 4 References 

Appr oved f o r Release by NSA on 12-10-2 018, FO IA Ca s e # 104979 
10f7 8/22/201 8 8:51 AM 

http:background.13
www.medyaline.comlhaberIer
www.solmeclis.net.KanaI7iscontrolledbyYimpasHolding.anislamic


rurkish Islamic Television - Intellipedia 

Doc 10: 6643449 
I(b) (3) ­ P. L. 

..... -I 
86 - 36 1 '-.--------------------------' 

KANAL7TV 

Kanal 7 broadcasts news, talk shows, and programs on business and finance and religion as well as music, 
sports , and other entertainment programming, including movies, cooking and travel shows, cartoons, and 
children's programs. The station also broadcasts several drama series focusing on social issues, the lives of 
ordinary people, familial problems, traditions (such as honor killings) , and moral values . The station's website 
provides information about the station and live broadcasts . The station is owned by "Yeni Dunya Iletisim A.S" 

whose chairman of the board is Zekeriya Karaman. According to www.el-aziz.com[41. Karaman was appointed 
chairman when the company was formed , in line with the instructions of National View founder, long-time 
pro-Islamic politician, and former Prime Minister Necmettin Erbakan, who is still alleged to influence 
Karaman. 

Kanal 7's primary target audience consists of conservatives with deep-seated family and religious traditions . 
Verses of the Koran are recited before daily programs start at 0700. 

Programming 

News: News is broadcast four times each day: Kanal 7 de Sabah (Morning on Kanal 7, 0730-0900) includes 
the main highlights in the Turkish press read by the newscaster; Ogle Haberleri (Noon News, 1200-1215); 
Haber Saati (News Hour, 1830-1930) is the prime time newscast; and Haber Maratonu (News Marathon, 
0130) . On some occasions , the newscaster gets live updates from reporters and interviews Yeni Safak columnist 
Fehmi Koru about major news items. Kanal 7 news programming has a pro-government slant; it usually 
highlights statements made by Prime Minister Recep Tayyip Erdogan and rarely reports comments made by the 
leaders of opposition parties. 

Talk shows: Talk shows avoid sexual inuendos and female hosts do not wear dresses that could be described as 
sexy--unlike those on mainstream television stations--but they do not cover their heads . 

• Sozun Ozu(The Gist of the Matter) : Bugun columnist Nazli Ilicak interviews journalists about current 
political and economic issues . She recently interviewed Sabah columnist Asli Aydintasbas about the next 
presidential election and Fehmi Koru about the Bilderberg conference. (Wednesdays, 2345) 

• 	 Iskele Sancak ( Po rt and Starboard): Yeni Safak columnist Mustafa Karaalioglu moderates discussions 
among politicians, academics, journalists, and experts about current political and economic issues. On 23 
June, a group of businessmen and academics focused on recent fluctuations in Turkish financial markets 
and the appreciation of hard currencies against the Turkish Lira, and criticized the fiscal policies of the 
government and the Central Bank. On 30 June, Karaalioglu and a group of journalists, including Cengiz 
Candar, Eser Karakas, Mehmet Altan , and Orner Lutfi Mete, discussed international issues, including 
relations between Turkey and the EU. (Fridays, 2330-0130) 

• 	 Yasayan Ekonomi (Living Economy) highlights various companies and economic issues . (Saturdays, 
1330-1430) 

Religious programs 

Kanal 7's three religious programs focus on Prophet Muhammad's life and teachings, interpretation of Koranic 
verses, and how Muslims should worship. 

• 	Hayat Dersleri (Life Lessons) is hosted by Professor Cevat Aksit, who speaks about Prophet 

2 0f7 	 8/22/201 88: 51 AM 

www.el-aziz.com[41


rurkish Islamic Television - Intellipedia -.. ---II(b) (3) -Po L. 86 - 36 1 '-.-----------------------' 
Doc 10: 6'643449 

Muhammad's life and teachings and responds to questions from viewers over the phone. (weekdays , 
0700-0730) 

• 	 Islam ve Hayat (Islam and Life) is presented by Professor Faruk Beser, who gives advice about religious 
issues and responds to questions. (Saturdays, 0900-0945) 

• On Asr-i Saadet'ten Tablolar(Snapshots from the Time of Happiness), Deputy President of the 
Presidency of Religious Affairs N ecmettin Nursacan focuses on various aspects of Islam and moral and 
cultural values. His show is interspersed with religious poems. A group of men and women, including 
women wearing headscarves , are invited to this program. (Sundays, 1130 - 1300; Thursdays, 2330-0130) 

Entertainment 

Kanal7 airs three live entertainment programs, mostly featuring local folk singers: Nur Erturk'le Her Sabah ( 
Every Morning with Nur Erturk) (0930-1200); Paylastikca (Sharing) hosted by Sebnem Kisaparmak, who also 
reads letters from soldiers and their families ; and a folk music program, Mahmut Tuncer Show(Mondays, 
2300; Wednesdays, 0145). 

Soray Uzun on the Road features actor Soray Uzun chatting with locals and making jokes during trips to 
various towns and villages in different parts of Turkey. It focuses on local food and traditions . (Thursdays, 
Saturdays, and Sundays, 2000-2200) 

Turksoy'la Ipekyolu (Turksoy on the Silk Road"), which is hosted by Turksoy, features Turkish communities 
living along the route of the ancient Silk Road. (Saturdays, 1230-1330) 

Deniz Feneri (Lighthouse) raises donations for needy or homeless people. (Tuesdays, 2315-0115; Thursdays, 
0145-0345) 

Fikralarla Turkiye"(Turkish Anecdotes), which consists of short episodes based on Turkish folktales , is 
presented by Ismail TUfUt, a folk singer. (Tuesdays , 2145-2345 ; Fridays , 1945-2130) 

Films : Kanal 7 frequently broadcasts Turkish films but rarely airs foreign films. 

Children's Programs : Kanal 7's only programs for children are two cartoon shows: One broadcasts Western 
cartoons, such as Bugs Bunny, Road Runner, Tom and Jeny, Tweety, and Pokemon. (weekdays, 1200-1330) 
The other airs educational Turkish cartoons, mainly about historical events and figures . (weekdays, 1430-1630) 

Commercials mostly feature consumer goods . The only difference between advertisements on Kanal 7 and 
mainstream television stations is that the former also broadcasts commercials for a hotel (Hotel Caprice) that 
has separate beaches for male and female guests and for religious publications on prophets (mostly Prophet 
Muhammad) and Islamic scholars. 

Samanyolu (STV) 

Samanyolu broadcasts news , talk shows, and religious programs as well as music, sports, cartoons, movies, 
dramas, children's programs, and shows on cooking and travel. It was established on 13 January 1993, allegedly 

by the Fethullah Gulen community, according to nationalist Hurriyet columnist Emin ColasanJS] It is now 

owned by "Samanyolu Yayincilik Hizmetleri A.S." The station's website[6]) provides information about the 
station and its programming and broadcasts live over the Internet. The homepage contains links to a video 

30f7 	 81221201 88: 51 AM 



~urkish Islamic Television - Intellipedia ,-------,- -----I1 (b) (3) -Po L. 86 - 36 1 L...-_____________________--' 

Doc 10: 6643449 


documentary of the Gulenist movement and videos of interviews with Fethullah Gulen. Its programs can be 

viewed in the Central Asian republics, Europe, Africa' , and the United States via satellite. 


Samanyolu's primary target audience consists of conservatives with deep-seated family and religious traditions. 
Verses of the Koran are recited before Samanyolu's daily programs start at 0730. The motto on its masthead is 
"Change the course of your life." 

Programming 

News: News is broadcast three times each day --at 0730, 1300, and I 845--the latter is a one-hour prime time 
newscast. News items are reported by an in-studio announcer over video. 

Ozel GUDdem(Special Agenda) is hosted by Hidayet Karaca , the general coordinator of Samanyolu, and 
Ahmet Boken, its news coordinator. On 4 July 2006, they interviewed Turkish Cypriot leader Mehmet Ali Talat 
(Tuesdays, 2330) 

Pazar Sohbeti (Sunday Chat) is hosted by Zaman columnist Huseyin Gulerce. On 9 July, he interviewed 
Felicity Party leader Recai Kutan. (Sundays, 1130- 1300) 

Religious Programs 

Inancin Golgesinde(Under the Shadow of Faith) highlights pious people who make sacrifices to help others 
and Islamic scholars who traveled to other countries to spread Islam in the past. Ahmet Sahin and Davut Ayduz, 
who write for the daily Zaman, respond to questions about religious issues. (Daily, 0800-0845) 

Entertainment & Other Programming 

Samanyolu airs no live or recorded entertainment or comedy programs. It devotes much of its prime time to 
television series focusing on moral values, respect for parents and elders, the fear of God, and punishments in 
the next world for those who have committed sins. The channel shows Turkish and foreign films . 

Actor Cern Kurdoglu interviews celebrities in "Yakamoz" (Phosphorescence). (Thursdays , 1100) 

Kimse yok mu? (Is Anybody out There?) finds families willing to donate funds for the poor families and takes 
them to needy families in the same cities. (Saturdays, 1130 - 1300) 

Buyuk Bulusma (Great Encounter) depicts an angel appearing as an old bearded man wearing a white robe and 
turban, who questions people in the next world before they are sent to Hell for sins they committed before 
death. (Wednesdays and Sundays; 2000-2130) 

Subat Sogugu (February Chill), a popular television series until it ended on 27 June, featured a police chief and 
his struggle against a secret group consisting of businessmen, journalists, bureaucrats, and leaders of crime 
syndicates, who hatched conspiracies against patriotic and idealist people in order to maintain their influence. 
The name of the series seems to allude to what is known as the 28 February process, which led to the downfall 
of a coalition government in J997 . (formerly Tuesdays, 2200, currently replaced by movies) 

Children's programs: Samanyolu broadcasts cartoons and puppet shows. (Daily, 1000 -J 700) 

Reality Shows: 

• Davetsiz Misafi (An Uninvited Guest) features local traditions and food in different Turkish cities, 

lof7 8122120188:51 AM 



Turkish Islamic Television - Intellipedia 

Doc ID: 6643449 
I(b) (3) -Po L . - -- ­ - -I86 - 36 1 L-.------ ­ ________________ 

towns, and villages. (Daily, 0300) 

• Ayna(Mirror) is a travel program featuring trips made by Saim Orhan to different countries. (Saturdays, 
2300) 

• Kasif(Explorer) is a similar travel program highlighting Muslim countries and countries where Turkish 
schools have been established. (Sundays , 2300) 

Samanyolu airs commercials similar to those broadcast by secular television stations, but there is one ad for a 
package containing religious CDs about the lives of prophets. 

Mesaj TV 

Mesaj TV broadcasts news, talk shows, and programs on religion and business and finance, as well as music, 
sports, cartoons, movies, children's programming, and shows on cooking and travel. It targets religious people 
who also have strong nationalist sentiments. It is critical of the ruling Justice and Development Party. 

Mesaj TV can be viewed on cable TV and via satellite . The station's website (http://www.mesajtv.com) provides 
limited information about the station and its programming (and was showing only the station name and no other 
content on 14 December). Mesaj TV's programming is unpredictable because it frequently replaces programs on 
its website without prior notice. Its broadcasts are occasionally interrupted--probably due to technical failures. 

Mesaj TV also airs some programs previously broadcast by Bas's Meltem TV[71, which suggests there is a 
strong relationship between the two channels. Mesaj TV's website does not contain any information about its 
owner, but it is reportedly owned or controlled by Haydar Bas, leader of the Independent Turkey Party (BTP), 

and the Kadiri sect. [8] 

Programming 

News: Mesaj TV broadcasts news three times each day -- at 1300, 1900, and 0030. News items are usually 
reported by an in-studio announcer over video. There is an obvious anti-Western slant in its newscasts. On 25 
September the prime newscast announcer said that comments by the Pope, who he described as the "leader of 
the Crusaders," revealed a major plot targeting Muslims because the announcer regards such dialogue as a tool 
aimed at spreading Christianity. In the second news item, the announcer noted that a statement by an EU official 
showed that Turkish accession to the EU was only a fantasy despite major concessions given by the 
government. 

Talk shows: Talk shows and studio debates broadcast by Mesaj TV are mostly moderated by columnists who 
write for the daily Yeni Mesaj. They reflect an anti-Western stance and highlight Haydar Bas' "national 
economy model." 

• Diyalog (Dialogue) is hosted by Yeni Mesaj columnist Muharrem Bayraktar. The 2 July program focused 
on education policies in Turkey and criticism of Christian missionaries . (Sundays, 2230) 

• On Haftanin Sohbeti (Weekly Chat), Yeni Mesaj columnist Emin Koc moderates a studio debate among 
a group ofjournalists, primarily from Yeni Mesaj. (Tuesdays, 2100) 

• 	 Yeni Mesaj broadcasts Dusunce Cemberi (The Circle of Thought). The host of the program, who is not 
identified on the program but is featured on Yeni Mesaj's site , interviews an unidentified political analyst 
about current issues. (Daily, 1800-1900) 

50f7 	 8122120188:51 AM 

http:http://www.mesajtv.com


Turkish Islamic Television -lntellipedia ,-----,- -----I1 (b) ( 3) - P . L . 86-36 1 L....---___________________---l 

Doc ID: 6643449 

• 	Perde Arkasi (Backstage) highlights commentaries by columnists and political analysts. Allegations that 
a teenager who killed a Catholic priest in Trabzon had been influenced by statem ents made by Haydar 
Bas were denie d in the program aired on 7 July. (Fridays, 2030-2120) 

• 	Kum Saati (Hourglass) focuses on current economic and political developments . (Fridays, 1200) 

• Koridor(Corridor), anchored by Yeni Mesaj columnist Ahmet Erimhan, is a one-hour studio debate. 
(Sundays, 1500-1600) 

• 	A recorded talk show, Tuna Boylari ( Banks of the Danube), highlights eastern European cities with 
substantial numbers of immigrants of Turkish origin. This program is a Meltem TV production. 

• Mesaj TV broadcasts different sessions of an international congress entitled National Economy Model , 
which was held in Baku in 2006. Guest speakers from Turkey, Russia, and Azerbaijan praise Bas's 
national economy model. Its daily programming also includes programs on the economy, which mostly 
feature trade fairs in Turkey. (2030) 

Religious P {rograms 

Mesaj TV broadcasts recitations of the Koran with Turkish subtitles and videos oflslamic hymns requested by 
its v iewers. (Daily, 0700-0900 and 1700-1800) 

• 	 On Kuran Ogreniyorum (I Learn the Koran), Muslim clergyman Recep Sahin gives advice on religious 
issues and teaches the Koran. (Daily, 1600-1700) 

Entertainment 

Mesaj TV broadcasts three entertainment programs featuring local folk singers, especially from the Black Sea 
region: the "Ferhat Sag lam Show" (Fridays, 2130); "Kervan" (Caravan, Mondays, 0900); and "Yildirim'la Turku 
Kervani" (Caravan of Folk Songs with Yildirim, Thursdays, 2100). 

Children's programs -- Mesaj TV broadcasts Western cartoons and documentaries for children. (Daily, 

1000-1300) 


Commercials --Mesaj TV airs commercials featuring consumer goods in addition to some religious 

publications . 


References 

1. 	 Yimpas Holding has recently come under investigation by the Capital Market Board for financial 
irregularities and its owner is reportedly wanted in Germany for fraud . 

2. 	In addition, the television station Kanalturk alleged that Nurettin Veren, a leading figure in the Fethullah 
Gulen community, is one of the shareholders ofSamanyolu and Zaman http://www.basinkonseyi.org.tr 
/modules. php?name=News&file=artic1e&sid=67 4. 

3. 	 Detailed information about the shareholders of these companies may be found in Turkish Companies 
Registration Gazette, which is published by the Turkish Union of Chambers and Conunodity Exchanges 
(TOBB), and can be obtained by subscription. But there are allegations that the real owners of the 
companies owning some television stations and newspapers are not named in their share register, 
according to Hikmet Bila writing on 10 June 2001 in the secular Cumhuriyet. 

) of7 	 8122/20188:51 AM 

http://www.basinkonseyi.org.tr


Turkish Islamic Television - Intellipedia 

I ( t ) (3 ) - Po L . 8 6- 36 1- - - - - -II------------------------ ­
Doc ID: 6643449 

4. 	This website was established by a group ofjournalists who previously worked for the Elazig bureau of 

Milli Gazete and were allegedly fired as a result of pressure from Prime Minister Recep Tayyip Erdogan 
and hi s aides after circulating copies of a supplement of Milli Gazete criticising Erdogan's aides in the 
National Assembly 

5. 	12 November 2004 
6. 	 http ://www.stv.com.tr 
7. 	 According to a Milliyet report, ( http://www.milliyet.com.tr/2002/04/07/guncellgunOI.html). Meltem TV 

is owned by Haydar Bas. Its website ( www.meltemtv .com.tr) is not active. It also broadcasts through a 
Turksat satellite Turksat lC 42 Doou 11874 V 3400. It can be viewed by standard antennas and is not 
available by cable TV. 

8. 	 For information about Haydar Bas's sect, see http ://www.haber3.com/ and http ://wwwyuruyus.coml. His 
sect is also called Icmal or Kasiye . He is said to enjoy strong support in Trabzon and neighboring 
provinces. A fundamentalist website ( http ://63.23l .71 .139/foru m yosts .asp?TID= 1935&PN= 1) high 
lights an a llegation that Bas received special training in the National Security Academy for two years. 
According to an unidentified disciple, there are retired generals in Bas's organization, and he is known as 
an arch enemy of Fethullah Gulen and National View founder Necmettin Erbakan). The daily Hurriyet 
reported in April 2002 that Bas was interrogated by a public prosecutor in connection with allegations 
about the Kadiri sect ( http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2002/04/29/ 118782.asp) 

Retrieved from I 
I f----------------- ------- ----­

- - - - - - - - - - - - - --] (b ) (3) - Po L . 
86 - 36 1 

Categories: Abandoned since 2008 Media of Turkey 

UNCLASSIFIE.D· . 


• This page has been accessed 408 times ...... . 

• 	 I watching user 
• This page was last modified)}:'(j3, 28 February 2018 by 

I Most re~~~t_ ~~i~Qr:s~ 11-__________..... 

I 	 1---- .... --- .. -\(b)(6) 1---·--- ­

pc2 c6ip<dw<b06j 

Use of this U.S. Government system , authorized or unauthorized, constitutes consent to monitoring of this system. Unauthorized use may subject you to criminal 

prosecution. 


Evidence of unauthorized use collected during monitoring may be used for administrative. crim inal, or other adverse actions . 


TOP SECRETIIHCS-P/SI-GITKl/NOFORN/ORCON 

70f7 	 8/22120188 :51 AM 

http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2002/04/29
http://63.23l.71.139/foru
http://wwwyuruyus.coml
http:http://www.haber3.com
www.meltemtv
http://www.milliyet.com.tr/2002/04/07/guncellgunOI.html
http://www.stv.com.tr



